Wednesday, April 6, 2011

Ketidakpastian

"peristiwa berlaku dengan sebak terus mara ke depan...pancaroba sememang lumrah hidup jangan mudah putus asa..jangan menyerah kalah.."
kata2 yang aku petik dari lagi Mendaki Menara Condong - Butterfingers...tiba2 lagu ni macam menjadi inspirasi untuk aku menulis petang2 gni...hehehe
hidup kita ni sememangnya penuh dengan dugaan dan cabaran..ye bagi sesetengah orang cabaran yang dihadapai xla begitu sangat..tapi ada jugak yang dugaannya hanya Allah yang maha mengetahui..agar kita semua berada dibawah limbungan rahmad daripadaNya..amin
actually aku agak penat hari ni..semalaman x tido sebab lepak kat McD sambil tengok Champion League (CL) antara Spurs n Real Madrid..game memang enjoy..hehehehe
balik umah sewa dalam pukul 6 mcm 2..mata aku da berpinau2 rasanya..bawak motor pun melayang layang jer rasanya..adoila, naseb baek la jalan lengang cket..lagipun awal pagi kan? hehehehehe
lepas subuh aku truskan aktiviti tidor sampai pukul 10 macam tu...bersiap n mandi tok makan tengah ari..tup3 xg makan pun..goreng french fries jugak..adoilaaaaaaaaa...memang merana jugak la perot ni..berkeroncong lagu tah pape tah...
petangnya aku tido kejap..hehehehehe...kejap la sangat kan :p sedar2 da pukul 6.30 petang..solat asar jap..pastu layan lagu Butter lagi..actually nak tido tadi pun da layan..tapi bukan aku yang dengar lagu tapi lagu yang dengar aku..wakakakakakaka
malam ni maybe sambung buat kerja lagi kot...nak siapkan slide presentation minggu depan..pastu nak study lagi tok test ahad nanti...hehehe
wish me luck...

Prettyrain

2 comments:

  1. mlsnya nk study..sbb study ke x sama ja..xleh jwb pon

    ReplyDelete
  2. hahaha..kita bawak je toyol "elektronik" masok test..heheheh

    ReplyDelete