Sunday, April 3, 2011

Craving for something

okay..awal jugak aku bangun pagi ni..hehehehe
time bangun tadi terasa sakit belakang yang amat sangat...aku ada salah tido ker?salah posing tido ker?or badan memang penat sangat?...mcm mana ni?kalau selalu macam ni memang agak terseksa la aku...macm mana nk buat keja kan?asyik dok mikir sakit belakang jer?..sob..sob..sob..
actually aku craving nak makan McD...hehehehehe bukannnya aku demand or apa segala cuma rasa nak makan yang membuak2..tapi kedudukan kewangan kurang mengizinkan..hehehehehehe
"anyone nak sponsor aku makan McD x?" hehehehehehehe
at the same time rasa nak makan pizza pun ada jugak...lagi masalah ni..mana 1 aku nak makan?pizza or McD?
tuluuunnnnnnnnngggggggg........hehehehehehe
hopefully akan ada sapa2 yang akn belanja aku makan dalam masa terdekat ni...hehehehe
adios, salam 1 UMT
Prettyrain

No comments:

Post a Comment