Wednesday, April 20, 2011

2:08 am (Thursday)

tajuk yang merapu jugak aku rasa.hahahaha...abaikan lah..
ada dalam beberapa hari saja lagi aku untuk aku menghabiskan masa di UMT..ada lagi 1 paper hari ahad ni and kemudian boleh la pikir2 tok antar motor and binding thesis...
aaaaahhh thesis plak nak pakai duit banyak..aku plak memang pokai tahap gaban kot sekarang..adoilaaaaa
nampaknya harapan terakhir adalah mintak dengan PAMA je la...tapi segan pulak asenya nak mintak..
dan dikala ni pun aku masih lagi cuba setelkan thesis yang banyak tahap gabanpembetulannya...nasib baik la ada teman di kala sunyi ni..makaseh diucapkn pada beliau kerana sudi menemani diri ini...ewaaaahhhh jiwang seketika
mau sambung wat keja dlu la..bersembang lagi kita lain kali k..
adios, Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh
Prettyrain

No comments:

Post a Comment